{عشق و ازدواج}

نکته ها ی مهم در زندگی زناشویی

{عشق و ازدواج}

نکته ها ی مهم در زندگی زناشویی

افسانه ای

سلامممم!


مرسی که اومدین یه سری به این وبلاگ بزنین . امیدوارم که بتونه به دردتون بخوره . من خودم متاهل هستم و میدونم که داشتن یه رابطه ی سالم زناشویی چقدر میتونه روی آدم تاثییر بذاره . بالاخره اما زندگی همه ی آدما بالا و پایین داره و این کاملا عادی هست . و چگونه برخورد کردن ما با مشکلات هست که باعث خوشبختی با بدبختی ما میشه.


در این دنیا فکر نکم کسی رو پیدا کنید گه بگه "من فقط برای خوشی تو ازدواج میکنم با تو!" هر کسی توی این دنیا که ازدواج میکنه برای خودش ازدواج میکنه . برای اینکه بتونه به چیزایی برسه که هیچوقت نداشته . همه در انتظار داشتن اون "رابطه ی عاشقانه و همیشه گرم" ازدواج میکنن و طرف مقابل رو مسئول میدونن که اونها رو به خوشبختی هاشون برسونه . مثل داستان های افسانه ای .

طرف مقابل رو که فقط یه شخص معمولی هست مثل خودشون رو، مثل یه نفری میبینن که هم مادر باشه هم پدر هم یه مشاور هم یه دوست هم یه .... این لیست همینطور ادامه داره.


اولین چیزی که خیلی مهم هست بهش توجه داشته باشیم این هست که بدونین طرف مقابل شما، همسر شما، با شما ازدواج کرده چونکه اونم یه سری انتظارها داشته قبل از ازدواج با شما همونطور که شما یه سری انتظار داشتن قبل از ازدواجتون .


این بحث رو در پست بعدی ادامه میدم .